søndag 5. mai 2013

Terrasseliv

Sitter her å planlegger hvordan den lille terrassen min skal se ut. Det klør i fingrene etter å begynne å plante og stelle....  Det er ikke så store krumspringene jeg få gjort utpå den lille plassen, men likevel....jeg vil jo gjøre det beste ut av det som er :-)

Jordfarger...




 fargerikt...




..eller pasteller?



Her er ihvertfall belegget jeg har bestemt meg for å legge på betonggulvet.

 

Flere varianter kan du finne her:
http://www.garasjegulv.no


Tror det blir disse stolene fra IKEA......
de er veldig gode å sitte i :-)

 
....eller så blir det denne stolen....også den fra IKEA

Da mangler bare massevis av potter og kasser bugnende av sommerblomster og busker :-)))


 


Og nå kom sannelig finværet her også!! Da er det jo bare å hive seg rundt å nyyyte terrasselivet:-))







1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. And Bye.