fredag 6. september 2013

Lys og varme i stua





 

I dag har ting gått litt tregt....kroppen er liksom litt i seigeste laget.  Men jeg har da fått malt 50 hylleplater til nye garnhyller i butikken vår, og uttallige rør med knapper og bånd og stæsj har byttet plass. De gamle garnhyllene er sjauet ut på gangen og ett par nye er skrudd sammen :-) Så egentlig ser jeg nå at jeg har fått gjort endel likevel. Kanskje lurere å være glad for det en HAR fått gjort enn det man aldri rakk eller orket.





 Det var ekstra godt å sige ned i soffakroken med hekletøy i fanget og lys på bordet da jeg endelig kom hjem :-)) 
Pusen, som lyder navnet Lille Rosin er bare sååååå glad i de levende lysene! De blafrer så fint og varmer snuta så godt.......kanskje litt FOR godt??




  Svisssssj...og der forsvant luggen og det meste av værhårene. 
Ikke første gangen....
...og det blir nok heller ikke den siste.





Ta vare på hverandre der ute og ha en flotters fredagskveld! :-)


*

2 kommentarer:

Timotei sa...

Neimen, stakkars pusen...

Ja, en bør nok bli flinkere til å være glad for det en faktisk HAR fått gjort. Jeg legger gulvlister i dag og det går så tregt for jeg kan jo ikke dette så det er litt prøving og feiling. Men nå skal jeg heller glede meg over de to hjørnene jeg faktisk fikk til!

Ha en fortsatt superfin helg :)

Silkeline sa...

Huff ja, den pusen er litt for glad i levende flammer..

Gled deg over det du har greid å få til, du har jo vært sååå flink!! Listing er ikke lett, men jeg tipper du fikser brasene bare du tar tiden til hjelp:-)

ønsker deg en flott ny uke :-) Klem