fredag 11. mars 2016

Ikke alt blir som forventet


Hei og hopp! 
Ja da var det freda igjen allerede...dagene går så altfor fort.

Planene om å sy vårgarderoben fortsetter. Jeg har fått med meg at STRIPER er hot i motebildet denne våren, så jeg sikret meg noen meter med sort/hvitt stripestoff.
Jeg så for meg et lekkert stripesett med tights og t-shirt, og iveren var stor ved symaskinen! 

Man får jo et bilde i hodet om hvor flott dette antrekke vil bli 
...og spenningen var stor ved prøving.

Tadaaaaaaa!
Slik ble det.....en fangedrakt! 
Ikke akkurat det lekreste.
Går B- gjengen en høy gang her..hehe. Mangler bare fangenummeret på brystet.


Disse mønstrene er brukt



Heldigvis og gudskjelov at antrekket kan deles og brukes hver for seg! Da funker det ganske bra faktisk. 
Sydde meg en sjokkrosa vid topp til tightsen og t-shirten funker jo til det meste.


Har faktisk brukt delene mye hver for seg allerede... så happy ending for fangeantrekket:)








Nå planlegges flere vårantrekk, og maskinen står fremme klar til bruk:))

Ha en flott helg allihopes!


2 kommentarer:

Lynetmor sa...

Hei, så flink du er til å sy :-) Synes plaggene ble kjempe fine med andre farger til :-) Ha en flott helg!

Silkeline sa...

Tusen takk Lynetmor!
Kos at du er innom megog la igjen spor:-)
Ønsker deg en toppers søndag!
Klem