søndag 5. juni 2016

Jeg er forelsket..



....i en bitteliten PRINS. 
Mormors lille vidunder som hadde det så travelt 
med å komme til verden.

Jeg har hørt det før
-at besteforeldre er over seg av lykke over den nye verdensborger.
Men ikke visste jeg at det ville bli såååå stas! :-)





Da jeg fikk melding om at vannet var gått, 
satte jeg meg til ved symaskinen for å roe nervene.
Det er lenge siden det har blitt sydd sååå små klær 
her i gården, og frua var en smule oppskjørtet over den forestående 
fødselen,. Det gikk som det måtte gå: - de to første forsøkene gikk rett vest.
 To små antrekk gikk rett i søpla fordi konsentrasjonen ikke var
der den skulle:-)
 


Tilslutt ble det da noen små plagg..
Med Jordkloden, måner og planeter som tema, fikk den
nye verdensborgeren sitt første
hjemmesydde antrekk av mormor.

Stoff og mønster er kjøpt på
S&S.



Jeg synes jo plaggene var så bitte bitte små, 
men selv str 50 ble altfor stort!

Men snart passer det til det lille nurket.
Han må bare spise seg stor og sterk først...:-)












Ingen kommentarer: