lørdag 9. juni 2018

Grusen er på plass


 
Da kommer det endelig en oppfølging fra forrige innlegg.
Gårdsplassen er ferdig gruset!
Det skulle gå med 28 tonn grus/subbus
 for å dekke et området på ca 300 kvm,
og enda må jeg nok fylle på med ett lass til senere.

 Må innrømme at jeg ble en smule overveldet 
da jeg skulle begynne å rake/krafse den utover.
Herremin, det var tuuuungt!!
(ok...det er STEIN liksom, jeg burde jo ha skjønt at det var tunge greier!)
Jeg måtte kaste inn håndkle ganske raskt, og fikk skaffet hjelp 
av en kar med gravemaskin:-)))
Happy me!

Det ble andre boller det!
Er superfornøyd med endelig å fått litt skikk
på denne bedrøvelige
innkjørselen.

Her kommer noen
FØR og ETTER bilder:






Ble litt forskjell:-))






Det ble ikke helt perfekt, 
men jeg ble så langt veldig fornøyd:-))


Da er ett punkt på lista unnagjort,
bare resten igjen!
(og det er MYYYE...lista er lang)

Er så heldig å får hjelp nå i juni med litt utesnekring
og tungarbeid, så får vi se hvor langt vi kommer...
Jeg har stooore visjoner for denne forsømte hagen:-))

Neste innlegg blir litt hageinsprasjon...

NYT SOMMEREN SÅ LENGE!

KLEMMER






Ingen kommentarer: