mandag 29. april 2013

Morgenstund i gråværet


Det ble en laaang og lat morgenstund her i dag med en kopp te ved PCen... 
Sitter å hører på vinden og regnet utenfor og kan ikke unngå å undres over om April egentlig er en høstmåned ;-)


Skrivebordet er stort og praktisk med flere smårom til regninger og papirer og småskuffer til ting og tang som slipper å flyte rundt. Det var opprinnelig i syrebeiset furu, men for en stund siden ble det malt i en mellomgrå farge. 

(fargekode:S-7000N)


 Arbeidkroken min har fått seg en real ryddesjau. Skuffer, hyller og reol har gått gjennom en kaste- sortere- og organiseringsrunde, noe som sårt trenges med ugjevne mellomrom når man bor på liten plass. Den siste måneden har leiligheten blitt snudd på hode for å få plass til mest mulig, og nå er soverrommet og arbeidskroken ferdig.
 Det er utrolig deilig innimellom å kvitte seg med ting og tang man ikke bruker. 
Føles som jeg blir mange kilo lettere...og jeg tror jammen det blir mer ryddig i hodet også samtidig:-)
 Arbeidskroken er en del av soverrommet mitt, så det kjennes godt å ha orden her.




Bilder av resten av soverrommet får jeg vise et glimt av en annen gang....
So long....og husk å GRIPE DAGEN!

Ingen kommentarer: