torsdag 18. april 2013

Snart vår??

I dag er en sånn dag en bare har lyst til å krype under dyna å bli der hele dagen. Det regner og er surt og kaldt....og våren virker som den er laaaaangt unna. 
Åh, som jeg er klar for sol og varme nå! kan nesten ikke vente med å klargjøre på terrassen. Betonggulvet skal settes inn med impregnering og nye utemøbler skal skaffes....og så skal det plantes. Gleder meg til å se vakre blomster utenfor vinduet :-)))



Jeg må nok nøye meg med noen bilder av blomstringen fra i fjor...



 
Er veldig spent på om dette treet har overlevd vinteren. Det kan se ut som om det dukker opp friske knopper. Håper det kommer til å blomstre like overveldende som i fjor, det hadde vært stas:-))





Nyt dagen allesammen, uansett vær! :-)



1 kommentar:

Hulda sa...

Koselig på uteplassen hos deg. Flotte de rosa blomstene som henger utover. Fint med kurvstolen og bordet. :) Nå er det bare å glede seg til man kan ha mer blomster ute, har foreløpig bare påskeliljer på terrassen enda. I lysthuset har jeg stemor og et par pelargonium. Her nord er det regn og sol, snøen får fart på seg. :)