onsdag 2. oktober 2013

En dag med hyggelig lunsj, lang tur og hekling :-)




 

 God kveld:-)

Så langt har uken her vært litt bob bob....men i dag har jeg gått meg en lang tur å fått tømt hodet litt. Det var deilig å være ute og bare kjenne på vær og vind uten å dvele ved  alt som surrer rundt oppe i toppen :-) Etterpå var det belønning med hekling og musikk i sofakroke, og da fikk jeg ferdig skjørtet jeg holdt på med :-))))



 



 Før i høst heklet jeg meg en jakke som nå altså fikk følge av en underdel. Skjørtet kunne vært litt trangere og bittelitt kortere, men det er litt vanskelig å beregne sånn helt underveis. Ja ja....det får gå. Jeg får satse på å vokse noen cm til ... hihi ;-)


 




 Skjørtet er kanskje finere med annen jakke til...  Men både jakke å skjørt kan jo brukes hver for seg, og kombineres med andre ting:-)

Nå skal det males litt, før det blir helt kveld.

Klem fra meg






3 kommentarer:

Hulda sa...

Så flink du er som kan hekle deg et antrekk. Ikke alle som kan det. :)

Silkeline sa...

Takk Hulda:-) Det er så kos å ta frem noe å holde på med foran Tven på kveldene:-)

Anonym sa...

My spouse and I stumbled over here different website and thought I should check things
out. I like what I see so now i am following you. Look forward to exploring your web page repeatedly.


Also visit my site: centre de chiropratique sherbrooke