lørdag 17. mai 2014

En fin dag :-)


 


En strålende 17. mai går mot slutten. Jeg har fått sett barnetog og kosa meg med god mat og godt drikke, og ikke minst fått lufta bunaden som har hengt i fred et par år i skapet. Det blir fort litt stas over dagen når man får bunaden på :-)


 

Her kan du lese mer om LOSBY GODS historie.

 I staselige omgivelser på Losby Gods, ble ettermiddagen feiret blandt bunadkledde mennesker og med en bugnende og storslagen buffet med alt du kan tenke deg av både kalde og varme retter.







Etter flere uker på streng slankediett må jeg si at det var godt å la fornuft og måtehold fare....og jeg slo meg virekelig løs ved de utallige matfatene :-)






 .....og da særlig i dessertavdelingen! Mmmmm......smakte helt fortreffelig! Verdens beste marsipankake, og masssse annet snadder :-)))


Nå er jeg mett og belåten, og fornøyd med været, omgivelsene og dagen :-))




Ingen kommentarer: