mandag 16. juni 2014

Fargerikt i symaskinen denne gangen


Herlige farger eller hva?? 
Dette stoffet ble en lang tubekjole 
som ble inngått i helgen som var.....



 


Kjolen er sydd av samme mønster 
som jeg har brukt HER.... 
...men denne gangen fikk kjolen ermer, 
og ble forlenget med ca 40 cm. 

Kjolen er superenkel og rask å sy!! 
Særlig nå når jeg har brukt dette 
mønsteret flere ganger. 
Jeg brøt alle fartsgrenser å sydde 
kjolen i løpet av et par timer. 
På en hastig impuls måtte den bli 
kjapt ferdig til jeg skulle ut på lørdagen. 
Og ferdig ble den,  i siste sekund...
 jeg måtte løpe for å rekke bussen :-)




Utrolig behagelig og grei.
 Godt med litt friske farger :-)
 



2 kommentarer:

livingvilla sa...

Åh så fantastisk nydelig kjole!! Helt lekker, både farger og snitt! Kanjeg spørre deg hvor du har funnet mønsteret? Love it, virkelig!! God sommer fra Vera

Silkeline sa...

Tusen takk for det Vera:-)))
Både stoff og mønster er kjøpt på Stoff & Stil. Mønster nr:23094
Enkelt og lettsydd....me like:-)))

God sommer tilbake...
Klem fra meg:-)