onsdag 28. august 2013

Høst??





 I dag har jeg vært litt flink, synes jeg selv da..hehe. Jeg har ryddet i boden ute på terrassen.
Flink og flink forresten....boden er knapt nok en kvadratmeter, så det er slett ikke mye plass å rydde på, det har bare vært litt tiltak å få begynt. Jeg fikk sortert og kastet gamle potter og saker og ting som var stuet vekk i mangel av noe annet sted å være.

Jeg kjøpte meg et brett Røsslyng som jeg har plantet i verandakasser og potter, og fjernet alt som var vissent og avblomstret. Nå ble det koselig der ute igjen:-)  Uterommet er nå altså klar for høst, selv om  jeg ikke er det ennå..Været tilsier jo fortsatt full sommer....det er så varmt og godt!! :-) 
Så heldige vi er som har en så fin høst her østpå, jeg håper det varer en stund til... :-)))


 Jeg pyntet med litt Røsslyng inne også....



 

Det ble kos med litt ny pynt på bordet :-)

 Jeg satt planten i en zinkpotte med stett. 
Sammen med to stormlykter i glass og et pilhjerte ble alt plassert på et serveringsbrett.





 Ønsker alle en toppeloppers dag! 
Håper den nytes uansett vær :-)

Ingen kommentarer: