mandag 26. august 2013

Skal bare....




                                              

Fri flyt.....Jeg er i en inspirasjonsboble om dagen. Sitter her å hekler på et jakkeprosjekt samtidig som jeg prøver å endre design på Bloggen......mens jeg syr ferdig en kjole, og lapper en jeans som jeg i hodet tror kan bli veldig kul!




Det er strålende vær utenfor vinduet og jeg bare VET at jeg burde benytte meg av sensommersola og kommet meg ut på tur. Hadde vært godt å fått på seg joggeskoa og tuslet en runde for å få sol på nesa og luft i parykken....... Men da må jeg gå fra heklinga, syinga og må ta pause fra alle ideene og planene som dukker opp i hjernebarken. Nei, jeg MÅ se å få tatt meg en tur ut! Skal bare hekle ferdig ryggen på jakka først for å se hvordan rutene blir som jeg har felt inn i bakstykket......og skal bare sy de siste to sømmene, skal bare finne fargekartet for å se hvilken fargekode jeg skal male stueveggen i..... skal bare finne frem den avlagte kjolen for å finne en plan til gjenbruk og omsøm.....skal bare....SKAL BARE først...........


Phuuuu, det surrer fælt oppi hodet nå av en trilliom ideer og planer, men gud så herlig det er å føle seg inspirert og kreativ!!!! Bare litt synd alt kommer på en gang! i tillegg har jeg vært på innkjøpsmesse til butikken, og fikk ENDA flere ideer nå når jeg så alle de lekre nyhetene som ble vist frem. Stilige interiør, vakre blonder, flotte farger, garn, knapper, stoffer og stæsj. Huff....hodet skulle definitivt vært større, og notatblokken enda tykkere :-)


Jeg har desverre et stykke igjen til jeg greier å porsjonere når jeg først er i det kreative lune. Helst vil jeg gjøre alt på en gang....hekle to jakker og en pute samtig,  male vegger og sy kjole med hver sin hånd......sitte ved PCen å bildebehandle og blogge.... samtidig som jeg samler ENDA mer inspirasjon!




Jeg er i boblen og håper den vil vare lengst mulig før inspirasjonen forsvinner igjen!  Jeg vil helst UMIDDELBART vite hvordan ideene jeg har i hodet vil kunne ta seg ut i utført arbeid, men det går ikke fort nok. Må kanskje begynne å  innse at det trengs litt tålmodighet, disiplin og tid for å få realisert alle planene.... Hadde det vært mulig å gjennomføre bare halvparten av ideene som turner rundt i hodet, skal jeg være happy.


Så nå tar jeg på joggeskoa, setter meg i sola på terrassen med hekletøy på fanget og det ene benet innefor i tilfelle jeg brått bare måååå ha foten på sypedalen.......

 

 Vi blogges snart!

 MÅ BARE først..... ;-)









Ingen kommentarer: