tirsdag 5. januar 2016

Reisen til et bedre, friskere liv...?


                             


Nå rett før jul fikk jeg en telefon om at jeg var satt opp på et rehabiliteringsopplegg i Kristiansand.
De har rene ME grupper, og kan tilby tverrfagelig oppfølging til alt fra kosthold, trening, energifordeling, avspenningstrening og stressmestring, til fyseoterapi og helhetsbehandling.

Først ble jeg litt skeptisk til tilbudet. Såååå lenge borte, og så langt hjemmefra! ...og dessuten har jeg jo prøvd ALT for å bli frisk fra før. Men etter tre sekunder skjønte jeg at dette var GULL verdt og at jeg er superduperfantastisk heldig!

Så der sto jeg altså....på hodet i en koffert som omhyggelig ble pakket for fire uker.
Så godt nyttår til meg og
alle dere andre!
Nå reiser Silkeline til Sørlandet og Eiken for å lade batterier å få ny kunnskap og nytt påfyll.

Mer om Sørlandets Rehabiliteringssenter
finner du HER.


Ingen kommentarer: