fredag 4. oktober 2013

Er bare kjappt innom for å ønske alle en herlig fredda :-)





Hei på dere :-)

Jeg skulle gjerne gjort som denne søte damen. Krøpet godt under pleddet med en god bok og bare latt verden seile sin egen sjø.... Men i stedet blir det jobbekveld på meg i butikken vår.

 Det er 20 år siden min mor og jeg startet butikken...og senere kom også min søster med i firmaet. Vi holder på å gjøre om og friske opp litt i forbindelse med 20 års jubileet. Vi har byttet ut alle trehvite garnhyller med svarte, og ting skal males og tapetseres, og nå er det innspurten igjen denne helgen. Butikken har fått inn masse herlig garn, og det raser inn med nye varer til interiørdelen, så hyllene blir mer enn fulle om dagen :-) 

Klikk på linken HER så kommer du til Veslestua sin Facebookside :-)







 Kos dere masse, og ta godt vare på hverandre :-)

Klem

Ingen kommentarer: