tirsdag 29. juli 2014

Noen som kan hjelpe...??


Nå har jeg gjort noe dumt!
 
Jeg tenkte jeg skulle forandre litt på utseense på bloggen, og gikk inn på instillinger og maler for å finne nye løsninger jeg ville ha. Halvt i varmetåka velger jeg og trykker.....og vipppppps! Der blir hele sidemenyen med alle linkene jeg har samlet meg gjennom lang tid søkk borte!!! :-(

Noen som vet hvordan man kan gjenopprette den "gamle" sidemenyen????

Når jeg prøver å velger i "gadget", står det at det allerede er lagt til på de gadgetene jeg hadde i den "gamle" bloggen, så jeg får ikke lagt det til på nytt heller:-(
 Hvor har linkelister, arkiv, presentasjon og alt det andre tatt veien????

Noen som vet???
Blir supeglad om noen av dere vet råd:-)


OPPDATERING:
Jeg fant jeg fant. Nå er alt i orden:-))

 


Ingen kommentarer: