mandag 7. juli 2014

På en regnværsdag


Hei hei på dere!
Ny uke, nye muligheter..

I dag er en super dag for å begynne nye prosjekt. Opprasjon soverom har herved startet! 
Det har lenge vært planlagt en liten oppgradering på soverommet mitt. Katta klore har brukt tapeten bak senga som klorebrett, og det har lenge sett ut som om jeg har hatt svært så spennende kvelder og netter... ;-))
Turte ikke å vise dere førbilde av tapetkloringa ( det så nemlig meeeeget ille ut!) i fare for at dere kunne misforstå, men det er altså denne lille samboeren min med vasse klør som har skylda :-)




Fornyelsen her innbefatter bl.a. en 2 meter lang sponplate, vatt, "semsket" stoff, stiftemaskin og sølvfargede nagler. 
Dere gjetter sikkert hva dette skal bli...




.....og heldig som jeg er har jeg en trofast hjelper :-)
Flaks at samboeren min er av det "hendige" slaget....hihi. 
Veeeeeldig hjelpsom ihvertfall ;-)




 ...hun vet å håndtere vatten :-)






....og sånn ble resultatet! Ja dere gjettet riktig; det blir en sengegavel som dekker hele kattaklorepartiet over senga. Får håpe hun holder seg unna denne da!



Phuuuu....det tar jammen på å være handykatt!
Trur jeg bare legger meg her å slapper av litt... :-)



Sneek Peek av gavelen på plass :-)
Nå er det bare resten igjen, før det kommer flere bilder...



Følg med! 
Denne fargen skal også brukes her :-)

Ønsker alle en toppers mandag!!




Ingen kommentarer: