fredag 18. desember 2015

En julehilsen er på vei....


 

Hei og hopp!!
Nå går tiden så altfor fort, 
og  jeg er nok ikke alene om å synes det.
Tipper det er høy puls og full fart i 
mange hjem akkurat nå. 
Det skal vel være litt travelt for å få
 julestemningen i sig, 
men alt med måte selvsagt.
Man skal jo også ha tid og 
ro til å kose seg litt i førjulstiden. 

 


Tradisjon tro har jeg hatt julekortlageverksted her.
Kusine og jeg har klippet, stemplet og limt julekort, 
og de er snaaaaart på vei med posten. 
Håper bare ikke jeg er for sent ute...



 Ikke så bra bilder, men her er noen 
av kortene som ble laget...


Det blir snøkrystalltema i år. 
Jeg kjøpte inn to puncher fra Marha Stewart
(en liten og en stor snøkrystall), 
litt glitterpapir, 
hvit, rosa og resirkulert kartong, 
og litt blingpynt. 
Resten hadde jeg liggende fra før.
 
  Laget også gavemerkelapper 
av papirrester og litt bling.



Da er kortene snart på vei til 
 venner og familie:-)

 

Ingen kommentarer: