onsdag 22. mars 2017

Sol ute, sol inne


I dag er det sol på syrommet!
...i dobbel forstand:)

Jeg er så happy for det nye syrommet mitt. 
Det er så godt som ferdig her inne nå...mangler bare
noen knagger og hyller, 
litt sortering og organisering så 
er alt i boks.
De knallgule detaljene er så friske
og inspirerende. 
De innbyr jo til sol, kreativitet og
syglede, ikke sant?
Jeg STORKOSER meg her.
Nå fikk jeg jammen testet 
hvordan rommet funker også
....en ny kjole så dagens lys her i går.


"Den lille sorte" ble til ved symaskinen, 
og tanken er å bruke den i 70 årslag i helga:)


Gult er deffinitivt kult!
De gamle stolene ble malt i solens farge.


fotoet i gul ramme er av min mamma og meg tatt en gang på 60tallet.
Lampen på veggen er fra 
ELLOS.


Er så fornøyd med tapeten!
Den er fra 
RIVIERA MAISON.
Litt "masete" er den vel, men jeg synes den er kul.
Sort/hvitt temaet gjør det hele litt balanser likevel.



Her er kjolen. Mangler bare å legge den opp, så er den klar for fest i helga.



Overdelen nåles, og den passer helt perfekt!! 
Slett ingen selvfølge når man er litt for formfull over bringa.


Jeg kjøpte dette mønsteret på nett.
Du finner det HER.
Det er designet for litt ekstra former, og mønsteret er helt smashing!
Alt som skal ha plass i kjolen,
er plassert der det skal:)


En morsom fargerik glidelås som jeg har hatt liggende i flere år, 
så plutselig sitt snitt til å sette litt swung
i ryggen på kjolen.
....og kanskje litt bling??




Kjolen er klar til 70 årsfeiring
... og jeg er sååå happy med sytid på syrommet mitt. 
Det er virkelig 
HVERDAGSLYKKE det!:)

Ønsker alle en riktig flotters dag.



1 kommentar:

Monica sa...

Flotte fine du ❤️ Fikk nesten lyst til å lære å sy i det flotte rommet, kjempe lekkert -også de herlige detaljene !! 👍🏼 Skjønner du er godt fornøyd 😘😀 Klem Monica