torsdag 16. mai 2013

Sydilla

God morgen til dere goinger som måtte titte innom:-)) 

I dag våknet jeg grytidlig... og etter en lang, god frokost i soffakroken ble det symaskinen og meg igjen...

Jeg har fått blod på tann, og symaskinen og jeg er bestevenner om dagen:-))



 

Nå er det denne jakken over her som er under arbeid. 
Mønsteret er fra STOFF & STIL og er helt supert mønster å jobbe med. God passform og lett å bruke!
 Det er så gøy å sy når man finner gode mønster og plaggene passer:-))
Du finner mer HER



Ferdig jakke i et olastoff jeg har hatt liggende lenge.... deilig å få brukt opp noe av stofflageret:-)
Jakken satt som et skudd, men den ble veldig kjedelig uten noe pynt på....



 Hva med å stæsje opp med et lillarosa bånd med blingstener langs kantene??


 ...eller er det finere med et matt, naturfarget bånd..



 ...eller dette med sølvfargede paljetter?
Hmmmm.....valgets kval.








Ingen kommentarer: