søndag 19. januar 2014

Søtt, sterkt og godt :-)

Heisann, og god søndag alle sammen! 

Nå er mesteparten av januar gått, og her er det blitt full vinter siden sist. Det blir såklart litt lysere rundt øra med alt dette hvite, men jeg får vel bare innrømme at jeg ikke akkurat eeelsker vinter og snø. Trøsten er at dagene nå blir lenger, og at det går den rette veien mot vår. 
Herrrlig!! :-)



Like før jul var jeg på Lisseberg i sukkertøyhuset og handlet meg skakk på søtsaker til jul, men det ble jo ikke spist opp! Så på benken min (og den er liten!) sto det nå glass på glass med fargerike sukkertøy. I går ble sukkertøyrestene lagt på sprit! :-)





Først ble sukkertøyene mixet i smuthiemaskinen,  (eller du kan bare knuse de) Så ble passe mengde av "sukkertøypulveret" lagt på flaskene.....deretter fylles flaskene opp med Vodka. Smak gjerne til underveis....hikk ;-)







De små, fine flaskene er kjøpt på Kremmerhuset. 
Helt supre til hjemmelagede  drikkevarer :-)
SKÅL!!





Ønsker dere alle en toppeloppers søndag!! 

Nå har jeg tenkt å hive meg uti det hvite stoffet som ligger på bakken, og få meg litt frisk luft.
Det tar på å smake til denne bryggen jeg har laget....hihi ;-)

Klem Klem


Ingen kommentarer: