onsdag 29. januar 2014

Et aldri så lite streif av vår...





 Gult er plutselig blitt kult!
Damen her fått dilla på gult. Har egentlig ikke vært så glad i det før, selv om fargen skriker både vår og inspirasjon, har jeg hatt tilgode å kaste meg over denne fargen. Føler vel jeg "brukte den opp" en gang på 90 tallet da nesten alle rom skulle være gule eller røde.




Det begynte med noen nøster gult garn som jeg følte jeg bare MÅTTE ha. Gulfargen var så fin!
Det er vel noe med denne årstiden...man lengte etter sol og sommer.
Uten noe plan heklet jeg noen lapper...





 ...lappene ble til en pute. Den frisket jammen opp i rommet sammen med alt det grå og beige. Det ble som om sola kom inn i stua :-)




Så kom jeg tilfeldig over disse krukkene under et bord på Kremmerhuset....på SALG!
Me like:-)))






Sammen med skjellampa ble det noe nytt i heimen. Ikke så mye som skal til altså! Bare et par krukker, en lampe og en pute, så ble jeg sååååå fornøyd! 
Venter bare på sola jeg nå...:-)







1 kommentar:

sjarmerende kusiner sa...

Gult ER kult, så lenge det er i små doser :-)
Veldig fin pute!
Ha en fin uke!