mandag 10. februar 2014

Mandag morra blues, og prosjekt forandring....




God morgen til alle go`inger som titter innom meg her!


Enkelte ganger når man føler at livet står stille og tilværelsen fremstår som fargeløs og trist, får man et stort behov for forandring. Så her må noe gjøres!
Da er det på tide å brette opp ermene å lage noen forandringer og nye regler for seg selv.







Frem med notatbok og fargekart, for her skal det kreeres frodighet, livsglede og opptimisme:-)

Det må males, ryddes og kastes....og nye "husregler" må på plass. Nå skal det ommøbleres og sorteres både i livet, hodet og i heimen :-)


Vanligvis er fargene jeg omgir meg med for det meste  nøytrale, duse og tidløse. Det går mye i naturfarger og naturlige materialer, men i det humøret jeg er i om dagen føler jeg virkelig for å slippe alle tøyler og la fantasien og frodigheten blomstre! Jeg trenger en ny giv og masse glade farger inn i livet mitt:-)
 










Disse fine fargeeksemplene og mange fler kan du finne HER


Ha en flotters og forhåpentlig glad og inspirerende dag!
....jeg henter penn og papir og lager meg en slagplan :-)


Ingen kommentarer: