fredag 14. februar 2014

Da var det jammen fredag igjen:-)



O`gosh så fort uka går! 

Selv med mye fritid synes jeg ikke engang jeg rekker halvparten av det jeg har satt meg fore. Det er ikke alltid energien strekker til heller (kanskje fordi jeg til tider har altfor mange planer og ideer i hodet:-)).... men denne uka har jeg tross alt fått krysset av mange punkter på lista.



 


 Min plan denne måneden er å få litt mer farger inn i heimen. Som nevnt før ender jeg somregel opp med nøytrale og "trygge" farger, som grått, beige og hvitt....men nå hadde jeg altså lyst til å tilføre en liten dæsj farge...






Etter å ha kost meg med å studere fargekart, bøker og blader, tok jeg et lite overblikk over alle maleboksene jeg har stående. Her fant jeg et knippe farger som passet inn i mine planer...


Noen vegger og et enkelt IKEA møbel er det jeg har rukket å fornye denne uka. Om jeg ble fornøyd?? 
Tjaaa......jeg tror det :-)


Bilder av ferdig resultat kommer på bloggen veldig snart... :-)

Hasta lavista og ha en strålende helg allihopes !


Ingen kommentarer: