onsdag 4. juni 2014

Planlegger sommerbursdagsfest...




 Ja, nå er det ikke noe vei utenom....det er snart en realitet. Jeg nærmer meg med stormskritt de 50!!
Er bare drøye 14 dager igjen av 40årene! Helt uvirkelig....hvor har årene blitt av????? 
Hmmmm....ja ja, sånn er det bare...og alternativet er jo selvsagt verre. Får være takknemmelig over at jeg  har hengt med så langt... :-)


 


Festen skal holdes i hagen hos min mor, og blir samtidig et midtsommerparty. Uformelt og avslappet, sånn som jeg liker det :-) Vi har leid inn et stort partytelt, og selvsagt håper vi i tillegg på fint vær så vi kan utnytte hagen. Dart, krocket og forskjellige hagespill er kjøpt inn, plenen blir pent klippet og blomsterbed er luket :-) Da håper jeg bare at festfaktor og stemning blir bra, og at folk kan kose seg når dagen kommer.....

Nå sitter jeg  her å planlegger pynting.  Har søkt litt rundt etter inspirasjon, og har samlet noen bilder fra nettet....




Siden jeg ble født i 1964, tenkte jeg at temaet måtte hentes fra dene tidsepoken.



Uodde kopper og kar...


 


 
 Godis i pastell :-))


Blomster er vesentlig.  Roser, peoner, og forglemmegei...???




Småretter, en blanding av Tapas (passer ikke helt inn i 60tallstemaet det kanskje men....) og koldtbord er planen. Og selvsagt massse bær og gode kaker! Mmmm...
 

 Alle bildene her er "lånt" på nettet , litt her og litt der....



 Rekker jeg å sy meg bursdagskjole tro?

 

Om jeg rekker det...og tiden begynner jo å bli knapp her nå, men det hadde jo vært morro å sydd seg en 60tallskjole:-)


 
Uuuuuuups!  Må nok snurpe meg litt inn i livet ser jeg.... ;-)


 ....denne?

 
 ....denne er jo som en turkis midsommerdrøm :-)


 
  ....pink, pink....kanskje litt myyyyye pink??? Får kanskje begrense det rosa en smule ;-)


 
.....tyll??

 
 ....eller rett og slett bare en enkel, trang kjole.




 Mange lekre muligheter både med pynt, mat, kake og kjoler.... 
Litt inspirasjon ble det ihvertfall her, og da er det bare å begynne å forberede...



 Vi blogges :-))






Ingen kommentarer: