tirsdag 2. desember 2014

Terassen er klar for Jul og vinter



  


Ser ut som om hele skogen 
plutselig har rømt hit til meg....
Jeg ribbet noen stakkars 
busker og trær i hagen 
til min mor.  
Prøver å få litt dekke til
terasseplantene for vinteren. 
Håper det er mulig å få liv i 
noen av plantene
 til våren igjen.
De setter nok pris på å få litt 
isolering rundt føttene skulle jeg tro:-)



 


Noen svibler og moseballer fikk 
plass innimellom baret. 
I den sorte jernpotta til venstre på bildet, 
satte jeg toppen av et lite grantre som 
skulle fjernes fra komposthaugen.








 






Hagefrosken min er som vanlig på plass.
Den forsvinner nok ikke herfra 
før jeg finner min prins ;-))) 









 Seljetreet mitt har fått litt dekke. 
Svibler, kongler, bar og runde stener 
blir en fin materialmiks nå til jul.
Håper treet overlever vinteren.
I fjor ble det invadert av en 
million Sommerfugllarver
som spiste opp alt som var 
av blader på treet.
Tenker jeg slipper det denne gangen:-)




 Sånn ser det altså ut på min lille
 "hageflekk" akkurat nå. 
Er ekstra koselig når jeg tar ut saueskinnet, 
tenner adventlys og henter pleddet:-)

Klemmer herfra:-)








Ingen kommentarer: